Од уторка 12.5.2020. године, Национална организација потрошача Србије, поново ће вршити пријем потрошача у својим пословним просторијама, у редовним терминима.

Пријем приговора потрошача путем телефона и електронске поште се наставља у складу са радним временом.

Пријем приговора потрошача путем телефона и електронске поште се наставља у складу са радним временом.

Молимо потрошаче да се придржавају свих прописаних мера за заштиту, у смислу коришћења заштитне опреме.

НОПС је непрофитна, независна, невладина, ванстраначка организација

формирана ради заштите интереса потрошача и заштите њихових права

НОПС је организована на подручју Републике Србије

Њено деловање је јавно, извештаји о активностима се преносе посредством средстава јавног информисања

Потрошачи се у НОПС учлањују добровољно

преко организација потрошача у општинама да би удружени могли снажније да делују на промене у друштву и допринесу бољој заштити права потрошача.
Slider

Најновије вести

О нама

Једанаест организација потрошача из локалних средина (из општина и градова) у Републици Србији основало је 10. 12. 2004. године у Београду јединствену организацију потрошача под називом НАЦИОНАЛНА ОРГАНИЗАЦИЈА ПОТРОШАЧА СРБИЈЕ (НОПС) са циљем да нас представи и да ЕУ, као и светске и европске организације потрошача добију равноправног партнера.

 
Опширније