29. 04. 2024.

На основу упозорења међународне организације потрошача – Consumers International (Samsung Galaxy Note 7 – Global Update), Национална организација потрошача Србије упутила је упит представнику Самсунга у Србији.

Одговор преносимо у целости:

Желимо да Вас информишемо да је почетком овог месеца Самсунг предузео све мере предострожности у оквиру којих је стопирао продају телефона Galaxy Note7 у Србији и донео посебан Програм замене који предвиђа замену свих Note7 телефона. Почетак програма замене Galaxy Note7 уређаја долази после Самсунгове одлуке од 2. септембра да стопира продају и испоруке Note7, након што је истрага показала да постоји проблем у вези са батеријом.

Иако је пријављен врло мали број случајева у свету и ниједан у Србији, сигурност корисника је наш апсолутни приоритет и радимо све што је у нашој моћи како бисмо својим корисницима пружили најбољу могућу подршку.

Овом приликом желимо да Вас обавестимо да је Самсунг започео програм замене Galaxy Note7 телефона у Србији што значи да корисници већ могу да обаве замену свог постојећег телефона за нови Note7.

Такође смо донели следеће конкретне мере како бисмо осигурали сигурност својих корисника:

  • Послали смо директну поруку на све телефоне Note7 који су активирани у Србији и замолили наше кориснике да искључе свој апарат и да га у најкраћем могућем року врате у продавницу где су га купили.
  • У сталној смо комуникацији са нашим корисницима телефона Note7 како би их детаљно информисали о свим новим вестима. То укључује давање јасних упутстава на нашем сајту, http://www.samsung.com/rs/note7exchange/, слање директних мејлова корисницима и постављање нових информација преко наших релевантних канала на друштвеним мрежама.
  • Улажемо максималан труд да заједно са нашим партнерима осигурамо да наши купци телефона Note7 своје постојеће телефоне замене у најкраћем могућем року.
  • Радимо непрекидно са нашим партнерима како бисмо осигурали да се примењује најквалитетнији процес производње и осигурања квалитета. На основу темељних инспекција, сада смо сигурни да је проблем са батеријама у потпуности решен код телефона који ће ускоро доћи у Европу као замена.
  • Сви нови телефони Note7 означени су малим црним квадратом на паковању, који служи као јасна ознака да је апарат из нове серије, тако да купци могу да буду сигурни да добијају најновију технологију.

Увели смо и додатне мере пројектоване да заштите безбедност корисника и да кориснике Note7 подстакну да што је пре могуће замене своје уређаје:

Додатне мере:

  • Ажурирање софтвера за батерију: Самсунг је припремио нови софтвер за све унапред наручене Note7 уређаје, који ће ограничити пуњење батерије до 60%. Овај софтверски пакет је већ прошле недеље стигао на телефоне корисника. Активним ограничавањем способности уређаја да се допуни до пуног капацитета батерије, Самсунг има за циљ да смањи ризик од инцидената, док истовремено наглашава корисницима да би требало без одлагања да замене свој постојећи новим Note7 паметним телефоном.
  • Провера серијског броја Note7: Корисници Note7 ће моћи да унесу ИМЕИ број* свог уређаја на посебној страници http://www.samsung.com/rs/note7exchange7/ што ће им одмах рећи да ли је њихов Note7 један од оних који су погођени проблемом са батеријом.

Купци који замене свој постојећи телефон за нови Note7 могу да буду у потпуности сигурни да њихов нови уређај није погођен проблемом са батеријом, захваљујући ажурираној иконици за батерију на интерфејсу телефона.

Верујем да смо спровођењем ових мера додатно допринели сигурности наших корисника.

Такође, молимо све оне који имају било каквих питања или бојазни да нас контактирају или да посете http://www.samsung.com/rs/note7exchange7/

Претрага

Центар за европске политике

BEUC, The European Consumer Organisation

THE GLOBAL VOICE FOR CONSUMERS