20. 04. 2024.

Рајфајзен банка је путем мејла обавестила кориснике својих услуга али и друге грађане о злонамерним активностима које спроводе непознате особе. Саопштење банке вам преносимо у наставку.

"Поштовани,

Обавештавамо Вас да је у току злонамерна активност слања и-мејл порука којима се грађани позивају, привидно у име Рајфајзен банке, да потврде своје податке, уз констатацију да ће им у супротном “рачун бити блокиран”.

Преварна порука садржи линк на којем је наводно потребно унети своје податке.

Молимо Вас да обратите пажњу уколико добијете поруку са оваквим садржајем, јер она није потекла од Рајфајзен банке нити је део активности које банка предузима према својим клијентима.

Преварне поруке можете препознати по следећим елементима:

  • наслов поруке је “Верификација није завршена”,
  • пошиљалац је наведен као “Рбб”, док се као његова и-мејл адреса појављују адресе у Бугарској (са домена .bg), поједине адресе у Србији (са домена rbb.rs), као и адреса info[@]rolraiffeisenmoja.com
  • од примаоца се тражи да кликне на линк насловљен са “лог ин сада” или на линк “Можете деблокирати свој налог кликом овде!“
  • линк води на страницу која није на домену @raiffeisenbank.rs

Наглашавамо да је порука послата насумично, дакле и на примаоце који нису клијенти Рајфајзен банке.

У питању је покушај преваре и злоупотребе података које клијент достави, те Вас стога молимо да не поступате на начин који Вам се сугерише у преварној поруци. Банка је предузела све расположиве мере у циљу решавања овог проблема.

Такође користимо прилику да Вас подсетимо да Рајфајзен банка никад неће захтевати Ваше податке нити њихово ажурирање путем и-мејл порука са непознатим линковима. Сви линкови у порукама које добијате од банке воде на домен raiffeisenbank.rs или Вам сугеришу комуникацију преко неког од званичних канала банке.

За све додатне информације или помоћ, на располагању Вам је наш Контакт центар на броју телефона 011/3202-100."

Претрага

Центар за европске политике

BEUC, The European Consumer Organisation

THE GLOBAL VOICE FOR CONSUMERS