Лажна акција нови трик трговаца у Србији
У тренутку када види акцијску цену потрошач ретко када скида прелепљену цену да види колико је тај производ заиста на попусту - каже за Телеграф Бизнис Марко Драгић
У тренутку када види акцијску цену потрошач ретко када скида прелепљену цену да види колико је тај производ заиста на попусту - каже за Телеграф Бизнис Марко Драгић
Један од највећих потрошачких проблема у Србији већ дуги низ година је квалитет обуће. Један од разлога, сигурно је и то што приликом увоза ове врсте робе не постоје дефинисани стандарди којима би се прописао одговарајући квалитет. Поред наведеног, основног узрока, требало би се позабавити и питањем нашег, „потрошачког и трговачког менталитета”, улогом државе као регулатора тржишта при трагању за одговором на питање „зашто сваки други или трећи пар обуће буде предмет рекламације а често су то и производи реномираних брендова”? Да ли за обућу, која је у Србији већ дуги низ година статусни симбол, издвајамо износе који превазилазе наше финансијске могућности, па самим тим имамо и превелика очекивања? Да ли би трговци упркос свему морали да реагују другачије и изграде и негују фер односе са потрошачима „који то заслужују”, нека су од питања на које ћу покушати да дам одговоре у тексту који следи.
Фонд ПИО обавештен је да су изнова активне преваре пензионера којима се злоупотребљавају име и углед Фонда. На мети су углавном, као и до сада, старија лица којима се, на више месечних рата, нуде разни производи /масажери, помагала, магнетне простирке, суплементи .../, где се Фонд ПИО наводи као продавац истих или чак и као поклонодавац.
Пшенично брашно се у супермаркетима продаје по цени од 68 до 79 динара за килограм.
Кад се на улици изненада ожедни, пакује торба за пут или припрема деци свакодневна ужина, по правилу се купује вода у малој флаши.