Вести

Претрага

Центар за европске политике

BEUC, The European Consumer Organisation

THE GLOBAL VOICE FOR CONSUMERS

Поводом обавештења, односно "подсећања" Мобилне Телефоније Србије о искоришћавању бесплатних порука, НОПС обавештава јавност о следећим чињеницама.
Приликом куповине одређених промотивних пакета, МТС као и други оператери на подручју наше земље имају обавезу да јасно упознају потрошача са свим елементима од значаја за прихватање понуде. Дакле, уколико потрошач није добио званичну информацију да бесплатне поруке важе до одређеног периода, самим тим ова одлука је ништавна.

С обзиром на велики број оштећених потрошача Србије поводом укидања бесплатних порука, упутили смо хитан захтев МТС-у ка стављању ван снаге ове одлуке. Преносимо захтев у целини:

Поводом објављене информације o "одлуци Савета министра да ограничи марже производа на 8%", у дневном листу "Блиц" од 25.12.2008. године НОПС одлучно демантује такву вест.

Поводом појединачних и недовољних тржишних активности на дуго очекиваном снижењу цена основних животних намирница, Национална организација потрошача Србије упућује јавни позив Министарству трговине и услуга Републике Србије да уведе ограничење маржи на основне животне намирнице.

Министарство трговине и услуга Републике Српске организовало је регионални семинар на тему "Размена искустава и јачање регионалне сарадње у облчасти заштите потрошача" за представнике владиног и невладиног сектора. Семинар је одржан од 9. до 11. децембра 2008. године. Председник НОПС-а Милић Марковић представио је модел трансфромације НОПС-а у функцији јачања заштите потрошача у Републици Србији. У тиму су били и потпредседници Горан Паповић и Зоран Николић.