Беко производи поново у сервисној мрежи
Након кратког застоја у сервисирању "Беко" производа због неликвидности генералног увозника, обавештавамо потрошаче да је званично настављена редовна сервисна активност.
Након кратког застоја у сервисирању "Беко" производа због неликвидности генералног увозника, обавештавамо потрошаче да је званично настављена редовна сервисна активност.
ПОВОДОМ СВЕТСКОГ ДАНА ПРАВА ПОТРОШАЧА
НАЦИОНАЛНА ОРГАНИЗАЦИЈА ПОТРОШАЧА СРБИЈЕ И
ЕКОНОМСКИ ФАКУЛТЕТ УНИВЕРЗИТЕТА У КРАГУЈЕВЦУ
организују
С А В Е Т О В А Њ Е
са међународним учешћем
НОВА ЗАКОНСКА РЕШЕЊА У ОБЛАСТИ ЗАШТИТЕ ПОТРОШАЧА
13. - 14. МАРТ 2009. ГОДИНЕ
ХОТЕЛ „ШУМАРИЦЕ" КРАГУЈЕВАЦ
ПРОГРАМ САВЕТОВАЊА
ПЕТАК, 13. МАРТ
11:00 СВЕЧАНА АКАДЕМИЈА
- Зоран Николић, председник Орг. одбора
- др Слободан Милосављевић, министар трговине и услуга
- Верољуб Стевановић, градоначелник Крагујевца
- проф. др Слободан Малинић, декан Економског факултета
- Милић Марковић, председник НОПС-а
12:00 Коктел
12:30 С А В Е Т О В А Њ Е
„НОВА ЗАКОНСКА РЕШЕЊА У ОБЛАСТИ ЗАШТИТЕ ПОТРОШАЧА"
- мр Љиљана Станковић, помоћник министра трговине и услуга
- презентација радова/излагање референата (по 10-12 минута)
- д и с к у с и ј а
15:00 Ручак
СУБОТА, 14. МАРТ
10:00 Наставак саветовања
„НОВА ЗАКОНСКА РЕШЕЊА У ОБЛАСТИ ЗАШТИТЕ ПОТРОШАЧА"
- презентација радова/излагање референата (по 10-12 минута)
- д и с к у с и ј а
Гасна криза као да тек почиње да нас стиже. Није било довољно смрзавања протеклих дана, те су предстваници власти похитали да нас „угреју“ најавом повећања цена гаса. Делује нестварно, али у Србији све је могуће.
Национална организација потрошача Србије је уз адекватну помоћ Удружења корисника мобилних телефона Србија (http://www.facebook.com/group.php?gid=51299263768), успела да потрошачима врати оно што им припада.
Поводом обавештења, односно "подсећања" Мобилне Телефоније Србије о искоришћавању бесплатних порука, НОПС обавештава јавност о следећим чињеницама.
Приликом куповине одређених промотивних пакета, МТС као и други оператери на подручју наше земље имају обавезу да јасно упознају потрошача са свим елементима од значаја за прихватање понуде. Дакле, уколико потрошач није добио званичну информацију да бесплатне поруке важе до одређеног периода, самим тим ова одлука је ништавна.